Az emberek azt hallják meg, amit látnak!
Ne mondd, mutasd! Ne dumálj annyit, lássuk a lényeget! Hiszem, ha látom! Így gondolkodnak a vevők ebben a nagy kapkodásban, és ezért tarolnak a videók (de csak a jó videók!) az interneten.
tovább olvasom ...Ne mondd, mutasd! Ne dumálj annyit, lássuk a lényeget! Hiszem, ha látom! Így gondolkodnak a vevők ebben a nagy kapkodásban, és ezért tarolnak a videók (de csak a jó videók!) az interneten.
tovább olvasom ...Grün bemegy Kohn üzletébe, aminek a cégtábláján az áll: „MA ITT FRISS HAL KAPHATÓ”. Grün nem bírja ki, hogy ne kössön bele, ezért megkérdezi:
tovább olvasom ...Úgy tűnik, a marketing kezdi újragondolni az általa keltett „hangzavar” fülsértő hatását és visszatér a jó öreg történet mesélés módszeréhez. A storytelling ősi, de az eszközök újak. A sztori már az online térben terjed, és nem a törzs öregjei közvetítik, hanem az Internet legnépszerűbb hírvivője, a Youtube videó, ami világ újító hajlamú részein egyre többször animációs videó.
tovább olvasom ...Kicserélhetjük egy viccben a neveket, majd elsüthetjük újra és újra, de ettől még nem leszünk a társaság középpontja. Viszont szerezhetünk vele kínos perceket mindenkinek. Hasonló helyzetbe sodorhatja a cégét a „testre szabható”, sablon patronokat durrogtató marketing videó.
tovább olvasom ...– Ha nem értik a termékét, …
– Ha csak fizetett hirdetésekkel tud az első oldalra kerülni, …
– Vagy már mindent kipróbált, hogy kierőszakolja a figyelmet, mégis egy helyben topog, …
Akkor most lazítson, és inkább nézze meg, merre halad a világ.
Mert nagyon úgy néz ki, hogy épp az ellenkező irányba, távolabb a marketing zajtól!
A marketing attól hangos, hogyan növeld a „kosárértéket”, hogyan adj vonzó ajánlatot, hogyan hirdess, hogyan gyűjts like-ot, hogyan állítsd be a SEO-t, hogyan küldj, vagy ne küldj hírlevelet, hogyan fizess keveset vagy sokat Adwords-re, Facebook kampányra, stb… Mintha az egész ország csak egy nagy online vegyesbolt lenne.
tovább olvasom ...Nagyobb eséllyel lehet „LIKE”-ot gyűjteni egy lecsúszott nadrággal, vagy egy dögös formával, mint egy szélgenerátor vezérlési elvének a bemutatásával. Szélhajú fizikusok találmányairól ritkán olvas az utca embere, a követeléskezelésről, vagy bútorzsanér tervezési trendekről nem is beszélve. Pedig ezeket is el kellene adni valahogy.
tovább olvasom ...Figyelem, ez a cikk nyomokban műszaki információkat tartalmaz! Csak akkor olvassa tovább, ha nem zavarják a számok, a századmásodpercek és olyan információk, amikre talán soha nem lesz szüksége.
tovább olvasom ...„Csinálj valami jópofát, én meg lekamerázom” jellegű jelenetek megörökítésén edződött érdeklődők kérdezik, hogy: „Kellene valami videó a cégről, mennyibe lesz?” Sóhajtsunk mélyet, számoljunk tízig, és beszéljük ezt meg.
tovább olvasom ...Amikor ezt a kérdést felteszi, az Ön videója még nem létezik. És annak, akinek a kérdést felteszi, még fogalma sincs, hogy Ön egyáltalán mit szeretne. Ha a megrendelő nem tudja elmondani a részletes elvárásait, csak arra kíváncsi, hogy az mennyibe kerül, az egyetlen lehetséges válasz, hogy valahol tízezer és hárommillió forint között, egy egyperces videóra vetítve.
tovább olvasom ...https://blog.hubspot.com/marketing/video-marketing-statistics
https://blog.hubspot.com/marketing/visual-content-marketing-infographic
https://contentmarketinginstitute.com/2013/04/video-content-b2b-content-marketing/
https://www.vidyard.com/blog/importance-of-video-content-marketing/
https://www.vidyard.com/blog/when-to-use-video-marketing-funnel/
https://www.vidyard.com/blog/b2b-video-marketing-metrics-research-report/
https://www.vidyard.com/blog/science-behind-why-video-works/
https://www.pointsgroupllc.com/online-video-trends-2016/
https://www.impactbnd.com/blog/video-content-the-importance-of-video-marketing
https://www.linkedin.com/pulse/why-you-must-use-video-marketing- 2016-negative-public-relations
https://www.marketingtechblog.com/digital-marketing-video/